لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

نانام

 

برگرفته از سایت کتاب شعر 

 نانام

 

واریاسیون

 

اید نانام پاد جدام
پاد سیداب پاد
آکس پام ایداد کاد
گفته بودم تو
pdf بفرسته تو word فرستاد. منم زدم کامپیوترشو شکستم. من آریایی‌ام! من عرب‌زدایی می‌کنم از file! من pdf
!   یک دو سه:
ماد پار دیواک میتاد
کوروش هسار نانام تیداد

 

2.


دید دید دید!
چرخ داشت فقط  ولی زین را سوار می‌کرد
گفت پدال
گفتم می‌زد
زد-  شکایت کردم
نامه آمد:
با مسایل چرخی نمی‌شود زینی برخورد کرد. همان‌طور که با مسایل زینی نباید چرخی برخورد کرد. شکایتتان را پس بگیرید و مرگ بر آمریکا!

دید دید دید!
پس گرفتم و رفتم کانادا.

 

3.

به: تولد در ارومیه
من: انقلاب اسلامی
چه: شش‌سال اول


دریاچه‌ی رضاییه نمک‌دارترین دریاچه‌ی دنیاست. قربانش بروید! در دریاچه‌ی رضاییه کسی غرق نمی‌شود و ماهی رماتیسم نمی‌گیرد و بیسکویت شکلاتی و بستنی شکلاتی دوست دارند لجن‌ها و خزه‌های دریاچه‌ی رضاییه. دریاچه‌ی رضاییه به اندازه‌ی خودمختاری آذربایجان سابقه‌ی فعالیت ادبی دارد. وقتی نداشت پمپ بنزین داشت. ماشین‌های دریاچه‌ی رضاییه هم مثل آدم‌هایش بادی‌اند. بادی یا بنزینی؟ لطفاً تعیین بفرمایید.

چه می‌گفتیم؟  بله‌-

به: شش‌سال دوم
من: مهاجرت به کانادا            
چه: بازگشت به ارومیه

 

4.


مُدرنا خوارکسّه بودن ولی نمی‌گفتن
پست‌مُدرنا خوارکسّه‌ن و می‌گن.
طرف با زنش که دعواش می‌شد می‌گف اون رو سگمو بالا نیار، من

 خیلی آدم خوارکسّه‌ای هسّمآ!
نمی‌دونم چرا باید میومدیم خارج فوکو بخونیم. تو خارج به فوکو

 می‌گن آکواریوم. اگه ماهی بودیم به زندگی می‌گفتیم آکواریوم. خوبه
 که نیسیم چون اونوخ باید آکواریومَمو می‌فروختم و ماهیا رو تو جیبم
 آب می‌کردم. شایدم واسه‌شون پاسپورت جعل می‌کردم و می‌فرسادمشون امواجِ رادیویی.    خب، حالا اصلن چرا این حرفا! هنوز که اتفاقی
 نیفتاده. یعنی امیدوارم که هیچ وختم نیفته.  ولی خب-
                      
               اگه افتاد خواهش می‌کنم برین تظاهرات
                                              و مسئله رو صادقانه حل کنین:

                            خوارکسّه‌ایم، خوارکسّه!

 

 

5.

بغل کنید مرا

 1 hug= life
     
6 hugs=happiness
12 hugs=love


بغلم کنید!

نظرات 3 + ارسال نظر
علی دوشنبه 4 اردیبهشت 1385 ساعت 03:40 ب.ظ

دیدی تو هم سگا رو تنها گذاشتی از سگا فقط سو استفاده می کنن یه اسم ورسمی به هم زدی همه سگا رو یادت رفت
بد بخت طوله سگایی که با طناب تو رفتن تو چاه ولی چه میشه کرد
زیر باران تند بهاری و سرمای سگ سوز زمستون اونا به آغوش نزدیکترین ولگرد پناه مبرن

حامد پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 09:31 ب.ظ http://www.chakmeha.blogfa.com

virgin پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 09:35 ب.ظ http://www.chakmeha.blogfa.com

va yad gereftam ke vaghti varade hamchiiin weblogayi misham mesle khara faghat nanviiisam ke (lotfan looos bekhoonesh)(webe khooobo ghashangi dari khoshhal misham be manam sar bezani.)..ama hanoooz behem yad nadadan chi bayad begam.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد