لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

Once a while


         You should smile.


سگ شناسی انسانی



انواع سگهای موجود:


سگ .......: م فاطمی


سگ زشت: ا فاتح


سگ خوب: م صفایی


سگ دروغگو: م برهان


سگ وحشتناک: م فاطمی که مثل سگ ازش بدم

میاید.

      هرگز دستهایتان را با گازوییل نشویید.




                     

                                                                                                            ناتالی شاو  



                     


....... من از یادت نمی کاهم. 

                                     کاری از شیرین نشاط


                    






بیژن نجدی


وصیت
نیمی از سنگها ، صخره ها ، کوهستان را گذاشته ام
با دره هایش ، پیاله های شیر
به خاطر پسرم
نیم دگر کوهستان ، وقف باران است .
دریائی آبی و آرام را با فانوس روشن دریائی
می بخشم به همسرم .
شب ها ی دریا را
بی آرام ، بی آبی
با دلشوره های فانوس دریائی
به دوستان دوران سربازی که حالا پیر شده اند .
رودخانه که می گذرد زیر پل
مال تو
دختر پوست کشیده من بر استخوان بلور
که آب ، پیراهنت شود تمام تابستان .
هر مزرعه و درخت
کشتزار و علف را
به کویر بدهید ، ششدانگ
به دانه های شن ، زیر آفتاب .
از صدای سه تار من
سبز سبز پاره های موسیقی
که ریخته ام در شیشه های گلاب و گذاشته ام
روی رف
یک سهم به مثنوی مولانا
دو سهم به " نی " بدهید .
و می بخشم به پرندگان
رنگها ، کاشی ها ، گنبدها
به یوزپلنگانی که با من دویده اند
غار و قندیل های آهک و تنهائی
و بوی باغچه را
به فصل هایی که می آیند
بعد از من ...





تو را هم چنان دوست خواهم داشت





بسیار پیش‌تر از امروز

دوستت داشتم در گذشته‌های دور

آن قدر دور

که هر وقت به یاد می‌آورم

پارچ‌بلور کنار سفره‌ی من

ابریق می‌شود

کلاه کپی من، دستار

کت و شلوارم، ردای سفید

کراواتم، زنار

اتاق، همین اتاق زیر شیروانی ما

غار

غاری پر از تاریک و صدای بوسه‌های ما

و قرن‌های بعد تو را همچنان دوست خواهم داشت

آن‌قدر که در خیال‌بافی آن همه عشق

تو در سفینه‌ای نزدیک من

من در سفینه‌ای دیگر، بسیار نزدیک‌تر از خودم با تو

دست می‌کشیم به گونه‌های هم

بر صفحه‌ی تلویزیون.


بیژن نجدی

 

من شبا از ترس خوابم نمی بره.

هراس.هراس.هراس از بیداری.

سرم پایینه. راه خودمو میرم. تو فکر زخمامم.

از خیابونای خلوت رد میشم. به کسی پارس نمی کنم. پاچه نمی گیرم. فقط دلم که می گیره زوزه میکشم. واووووووووو.

تو رو خدا سنگ نزنین.

Biting Dogs never bark

ای خدای سگها رستگارم کن؛ 

                      
                       سگ مصب.
 

با سگها مهربان تر باشید.