لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

دوستا

می‌خوام یه روز بشینم تو خونه به همه دوستام زنگ بزنم بگم دوستشون دارم حتی اگه وقت نکنم به‌شون زنگ بزنم.

می‌خوام یه روز بشینم تو خونه به همه دوستام میل بزنم بگم دوستشون دارم حتی اگه وقت نکنم میلمو باز کنم.

می‌خوام یه روز بشینم تو خونه تو وبلاگ همه دوستان و آشنایان کامنت بذارم که دوستشون دارم حتی اگه وقت نکنم سری به اینترنت بزنم.

واقعا دوستشون دارم.

نظرات 7 + ارسال نظر
mahmood یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 05:02 ب.ظ http://eiml.blogfa.com/

salam bozorgvar
az inke dar weblaget hastam kheyli khoshhalam
nemidoonam chera sorate weblaget paine
shayad be khatere mane
haghighatesh az matalebe akhare weblaget kheyli khosham oomad , maloome dasti dar neveshtan dari
ye lotfi kon bekhatere inke nazar gozshtam va bekhatere inke to weblagam kheyli zahmat keshidam ye sar biay va dar morede aghaye seda ebi ye nazar be man bedi
nazaret baram moheme ke migam biyayn
pas montazer hastam ta biayn
bazam migam nazaretoon baram moheme
mamnoon az tavajohetoon

[ بدون نام ] دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 08:59 ب.ظ http://3aban.blogsky.com

هــه هــه هــه!

اما از رندی !

سعید دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 09:47 ب.ظ

خیلی چاکریم

ما بیشتر

عباس بهروزی چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 01:50 ب.ظ http://manooblig.blogsky.com

سلام ما هم دوست داریم!

رها پنج‌شنبه 1 مهر 1389 ساعت 08:48 ب.ظ

دوست داشتن آدمهای زشت سخته .باور کن

فرهام یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام/
و من هم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 01:35 ب.ظ

in ham yeki az dalayelie ke doostat behet migan navazi,avaziiiiiiiiiiiii

کدوم دلیل؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد