لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

گلزار

عصر پنج‌شنبه که میشه٬ میشم قبرستون ولی هیچکی نمی‌دونه.

هر وقت قبرستون میشم٬ یواشکی میشم٬ فقطم خودم می‌دونم.

این هفته از همون روز ‌شنبه‌ش پنج‌شنبه بود.


شرح

از بس این دوستای قدیمی کامنت گذاشتن و گفتن عکستو بذار تا ببینیم چه شکلی شدی مجبور شدم عکسمو تو قسمت لوگو بذارم! خدمت دوستان گرامم عرض کنم که من هنوز هم همون آدم قدیمی هستم با همون چشمای میشی و صد البته همون شخصیت بسیار محترم و بزرگوار! فقط یه بار حقوق ۴ ماهمو جمع کردم برم بینیمو عمل کنم که متاسفانه نشد یعنی قسمت نبود شایدم قسمت بود ولی خدا نخواست. حالا اینشالا یارانه‌ها رو که دادن و وضعمون خوب شد میرم عمل می‌کنم تا هم بهتر بتونم نفس بکشم و هم زیباییم کامل کامل بشه. البته من همین حالا هم از نظر چهره خداییش چیزی کم ندارم٬ شکرگذار خدا هم هستم ولی دلم می‌خواد اگه بشه چهره‌م یه خرده همچین رمانتیک‌تر بشه. به هر حال عکسمو گذاشتم.

دوتا پست پایین‌تر یه مطلب می‌خواستم بنویسم که وقت نشد٬ مضمونشم این بود که من آدم بسیار عوضی‌ای هستم که واقعا هم هستم. دوستان عزیز اینقدر اظهار لطف کرده بودن که شرمنده شدم و دیگه بقیه‌شو ننویسم سنگین‌ترم! به هر حال زندگی خیلی شیرینه و آدم فقط باید چشاشو باز کنه که ببینه و اینکه آدم باید قدر دوستان و اطرافیانش رو بدونه که شاعر هم درهمین باره فرموده: دوستان شرح پریشانی من گوش کنید        قصه این دل مرا گوش کنید

خداییش گوش کنید.

برف می‌بارد

برف

زمستان که می‌شود

برف می‌بارد.



خداییش خیلی عوضی‌ام. به جون خودم خیلی عوضی‌ام. البته اینو دوستام همیشه به‌م میگفتن ولی من خودمو می‌زدم به اون راه..... (بقیه‌شو بعدا میام می‌نویسم)

دوباره

همیشه فکر می‌کنیم اون زندگی و اون آینده‌ای که ازش حرف می زنن هنوز نیومده و قراره یه روز شروع بشه. 

پس کی شروع میشه؟!

دارم از خیلی چیزا کنده میشم.

خوشحالی مرا پایانی نیست.


پروتئین

نمی‌دونم بقیه آدما هم وقتی دارن چاق میشن از خودشون خجالت می‌کشن؟ البته آدمای چاق خوش‌اخلاق‌ترن. شایدم به خاطر همین خجالت کشیدنشونه که خوش‌اخلاق میشن! این روزا دارم از خودم خجالت می‌کشم.