لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

خوشحال

 

من الان خوشحال به حساب می‌آیم.

برا وبلاگم سه تا یادداشت نوشتم.

من الان امیدوار به حساب می‌آیم.

من انسان نرمالی هستم.

....................

خدا را شکر

 

مسافر

 

من الان مسافر به حساب میام

چون از یه شهر دور پا شدم

                                 اومدم به یه شهر دور

من الان مجازم خیلی کارا بکنم

مثلآ می‌تونم با زیرشلوار برم تو خیابون اصلی

وکلی کارای باحال دیگه

چون مسافرم

از آداب و رسوم شهرای اونجا چیزی نمی‌دونم

اونا هم از آداب و رسوم من چیزی نمی‌دونن

هر کار کنم

اونا فکر می‌کنن آداب و رسوممه

منم خیلی کارا می‌کنم.

من عاشق آدرس پرسیدنم

به خاطر همینم هر جا می‌رسم آدرس می‌پرسم

از هرکسی آدرسی رو می‌پرسم که بلده

همه هم به من کمک می‌کنن.

چون من مسافرم.

 

مسافرت

 

مسافرت چیز خیلی خوبیه

آدم چیزای جدید یاد می‌گیره

شهرای جدید می‌بینه

آدمای جدید می‌بینه

و بعد تصمیم می‌گیره

زندگی جدیدی رو شروع کنه.

والسلام.