لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

گنوگی زودرس


دیروز صب داشتم مسواک می‌زدم. بعد یه هویی همین جوری بدون دلیل خنده‌م گرفت. هرچی فکر کردم نفهمیدم به چی خنده‌م گرفته. خیلی ناراحت شدم. با خودم فکر کردم٬ یعنی فکر که نکردم ولی مطمئن شدم که می‌خوام مث نیچه بشم. خدا بیامرزه بنده خدا رو مرد بدی نبوده.  می‌خوام اگه خدا بخواد سبیلمو مث نیچه بذارم.


نظرات 3 + ارسال نظر
محمد خواجه‌پور سه‌شنبه 11 خرداد 1389 ساعت 04:47 ب.ظ http://gerash.wordpress.com

خدا به شما توفیق عطا کند.

عباس بهروزی چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 01:07 ب.ظ

خداییش بهت هم باید بیاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

ممد یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 10:22 ق.ظ

نه عباس جون چیچیو بهش میاد
البته یه دوستی داشتم که به منظور پوشوندن بخشهایی از صورتش این نسخه رو براش پیچیده بودند
کسی چه میدونه شاید هم جواب داد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد