لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

ایام

 

 یه وقتی جلو خونه گل می کاشتم آب می دادم بزرگ می شد و حال می کردم. تمام هوش و حواسم به زندگیم بود. حالا صب میرم شب برمی گردم. نه گلی می بینم نه آفتابی. همیشه فکر می کنم یه روز درست میشه و کارم کمتر میشه و مث بچه ادم زندگی می کنم ولی زهی خیال محال. بیشتر میشه و کمتر شدن تو کارش نیست. دلم تنگ شده برا ایام ماضی، روزای بیخیال بابا ولش کن هرهرهرهر. بعضی روزا یادم میره چه فصلیه. وسط تابستون فکر می کنم چله زمستونه. می خوام ببینم یه آدم بدون تفریح بدون دوست بدون روابط خانوادگی چه قدر می تونه دوام بیاره.   

یه وقتی جلو خونه گل می کاشتم. 

نه گلی می بینم نه افتابی! 

نظرات 4 + ارسال نظر
دوستت شباهنگ جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 11:16 ب.ظ http://shabahang.blogsky.com

واقعا سرمون چی میشه من فکر میکنم دچار مرگ تدریجی ام

محمد خواجه‌پور جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 11:49 ب.ظ http://gerash.wordpress.com

چاه‌ها را برای همین ساخته‌اند. برو زن بگیر

علی شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 08:52 ب.ظ

بابا بی خیال هر هر هر

فرهام سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 11:12 ق.ظ

آدم شاید ولی من به تو اطمینان دارم دوست من.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد