لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

سیزیف

 

" خدایان سیزیف را بر آن داشتند تا مدام تخته سنگی را به فراز کوهی رساند و هر بار تخته سنگ به سبب وزنی که داشت باز به پای کوه در می غلتید . خدایان چنین می پنداشتند که کیفری دهشت بارتر از کار بیهوده و نومیدانه نیست"

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی صفایی شنبه 14 مرداد 1385 ساعت 12:28 ب.ظ

خب بی پدر روز تولد من این چرت و پرت های نا امید کننده محمل چیه مینویسی؟

آخه آدم عاقل وسط برج به دنیا میاد؟
تولدت میمون.

مصطفی شنبه 14 مرداد 1385 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.peste.blogfa.com

سلام جهان خوبی منو که می شناسی مصطفی
وبت خیلی باحاله حال کردم بیا یه سری هم به من بزن
من بعدا لینکت می کنم ولی تو الان منو لینک کن

چطوری مصطفا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد