لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.
لال بلاگ

لال بلاگ

وقت خودتونو با خوندن این وبلاگ تلف نکنین.

خودنویسی

دندان آلومینیومی

دستش درد نکند

آقای دندانپزشک

دندان گذاشته در دهانم

از جنس آلومینیوم

محکم و بادوام

 

هر وقت غذا می خورم

زبانم میخورد به دندانی از جنس آلومینیوم.

یکبار هم زنگ زده بودم به دوستی در شیراز

می خواستم بگویم سلام مهدی تازه چه خبر

که زبانم خورد به دندان آلومینیومی ام

حتی همین حالا هم دارم زبانم را میزنم به همان دندان

سمت چپ

محکم و با اعتماد به نفس 

دندانی که نشسته کنار دیگر دندانهایم

مثل یک جوجه غاز در میان جو جه های زرد یک مرغ خانگی

دوستش دارم

دندان تیز آلومینیومی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
پرویز چهارشنبه 3 اسفند 1384 ساعت 01:34 ب.ظ

چون تا حالا ازت شعری نشنیده و نه خونده بودم یا بهتره بگم اصلاْ نمی دونستم غیر فضایل دیگه ای که داری شعر هم میگی خیلی غافلگیر شدم. فکر می کنم بند سیزدهم شعر دندان آلومینیومی معرف خوبی برای شعرات باشه. با شعر «این روزها» بیشتر از بقیه تونستم ارتباط بر قرار کنم و بالطبع بیشتر از بقیه از اون خوشم اومد. حتماْ برو دنبال اون چیزی که بهم گفتی تو فکرشی فکر میکنم موفق میشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد